יום רביעי, 27 בפברואר 2013

הלהקה האגדית Smokie בישראל

הלהקה האגדית Smokie
להקת הרוק הבריטית המצליחה Smokie, שסחפה את ראש מצעדי הלהיטים עם השירים המוכרים כגון, Living Next Door to Alice, Lay Back in the Arms of Someone, If You Think You Know How to Love Me , עדיין מקיימת סיבובי הופעות ברחבי בריטניה ואירופה.
הלהקה נרשמה כשיאנית הסינגלים של שנות ה-70 וכתופעה מוסיקלית של ממש בשנים אלה בבריטניה. סיפור ההצלחה שלה התפשט במהרה ברחבי העולם והגיע גם לארצות סקנדינביה, דרום אפריקה, גרמניה ואפילו סין. סיבובי ההופעות של הלהקה מלאים עד אפס מקום ואלבומיהם זכו שוב ושוב בתקליטי פלטינום לאורך ארבעת העשורים האחרונים.

Smokie (Alice) Ljubljana 11.2.2012


הלהקה הוקמה ביורקשייר בסוף שנות ה-60 , כשחבריה עדיין בבית הספר. אחרי שהתנסו במגוון סגנונות ושמות, הם הוחתמו על ידי מיקי מוסט, מי שעמד בראש הלייבל האופנתי RAK וכך הלהקה מצאה את עצמה במצעדי הלהיטים. שירים כגון Songs like If You Think You Know How To Love Me, Don’t Play Your Rock’n’Roll To Me, It’s Your Life and Oh Carol , הגיעו כולם לעשירייה הראשונה במצעדים והפכו ללהיטי רדיו שהעניקו לחברי הלהקה את כרטיס הכניסה לסייר בעולם עם המוסיקה שלהם.

SMOKIE - Living Next Door To Alice (HQ) (1977)



הצליל של הלהקה היווה שילוב של מנגינות קליטות ושל הרמוניות רוק בהשפעת STATESIDE, כאשר הווקאליות הצרודה רוויית הרגש שעמדה בניגודיות להרמוניות מלודיות הפיקה תוצאה מוסיקלית ייחודית מתוקה-מרירה.
לאחר שלמעלה מ-30 מיליון אלבומים של הלהקה נמכרו ברחבי העולם, סמוקי הוציאו את "WILD HORSES", אלבום שהקליטו בנאשוויל ב-1997 והפקתו עלתה רבע מיליון ליש"ט.
האלבום הצליח בתחנות רדיו של מוסיקת קאנטרי בארה"ב, בנוסף להמשך ההצלחה של אלבומי הלהיטים. ההצלחה המשיכה עם UNCOVERED AND UNCOVERED TOO, שהצליחו במיוחד בארצות סקנדינביה – הגיעו לחמישייה הפותחת בדנמרק, פינלנד, נורבגיה ושוודיה וזכו באלבומי פלטינום.
ב-2003 סמוקי הוציאו את אוסף הלהיטים THE BOX SET שמכיל 10 תקליטורים שמתפרשים על ארבעה עשורים, משנות ה-70 ועד היום ועבר זכה באלבום זהב ופלטינום בסקנדינביה.

Chris Norman - Medley Smokie-Hits 2009

ב-2004 הלהקה בילתה את זמנה באולפן בהקלטת האלבום ON THE WIRE. האלבום, שרובו נכתב על ידי חברי הלהקה, הגיע שוב לראש המצעדים והוכיח שהלהקה עדיין בעניינים. עם הוצאת תקליטור הדי. וי. די. של ההופעה החיה ב-2010 והאלבום החדש ששמו TAKE A MINUTE, סמוקי עובדים קשה מתמיד.
www.smokie.co.uk


כרטיסים להופעה הלהקה האגדית Smokie מ-179 ל-299 ש''ח

חיפה 19/06 יום ד' 20:00 מרכז הקונגרסים
אשדוד 18/06 יום ג' 20:30 אמפיתיאטרון אשדוד

כרטיסים להופעה סמוקי בישראל בקופת בראבו

הלהקה האגדית Smokie

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה